5 Сарын 30

Харь гарагийнханыг харж байгаагүй хүн яаж харь гарагийнханы талаарх төсөөлөлтэй болж бүр гадаад байдал төрхийг нв дүрсэлж харуулаад байдаг байнаа . Би бодлоо, өөрийнхөө сонсож харж мэдэрч байгаагүй зүйлийг санаанаасаа зохиож яаж чадаад байна??  Хивээсир гэдэг үг чамд юуг санагдуулж байна ??? ямар нэгэн төсөөлөл бууж байна уу?? анааш гэдэг үгийг сонсоод шууд урт хүзүүтэй шаргал амьтан санаанд ордог бол хивээсир гэхээр юу төсөөлөгдөж байна _ Би энэ үгийг сая зүгээр л хэдэн үг нийлүүлээд бүтээчихлээ. Байхгүй зүйлийг шүү дээ, би энэ үгний утга бол ийм нэртэй бурхан байдаг гээд яг л Есүстэй төстэйгөөр биччихвэл хэдэн зуун жилийн дараа миний бүтээсэн хивээсир шашинд мянга мянган хүн итгэж мөргөл үйлдэх болно . Даанч би хэзээ ч Библи шиг агуу ном бичиж чадахгүй нь туйлын үнэн байх даа хаха. юу гэх гээд байна гэхээр хар гарагийн хүн гэж байгаа. Бидний хэлэгддэг бүх зүйл БАЙГАА.

Хүн бол хоосон чанартай гэж буддын философид хэлснийг их гайхаад бас үнэн ч юм шиг санагдаж яг хоосон гэж юу юм бэ гэж ойрд их бодлоо . Эцэст нь төөрөлдчихсөн. Би бас тийм ч хурдан сэтгэдэг хүн биш юмаа. Гэхдээ би шантрахгүй бодсоор л байна . Бодох тусам харах үзэх тусам өөрийн гэсэн бодол няцаагдаж хуучирч байна. Жич : би юу бичих вэ гэж бодохгүйгээр шууд бодсоноо бичээд байгаа болохоор ойлгоорой (энгэхэд би хэнтэй ч яриад байгаа юм хихи ).

Парист очиж үзэх юмсан . edith piaf ийн дуу шиг л байх байхдаа.

Leave a Reply

