2015,03,28

Шөнийн 12 цаг 27 минут. Энгийн нэг шөнө, 2 цагийн өмнө хажуу айлын хүн хаалгаа онгойлгохгүй гэртээ суух эхнэртээ уурлаж хаалгаа баахан балбасныг эс тооцвол. Өчигдөр би жолоочийн хажуу дахь  цонхноос өөр цонхгүй автобусаар өссөн хотдоо ирлээ. Нам гүм байдал, харанхуй орц намайг тосож авав. Ээжийн хийсэн цуйванг идэж 2 аяга сүүтэй цайгаар даруулсны дараа тухлаж гарлаа. ээжийн захьсан хуучин цүнх, ороолтыг нь өгөөд ширээнийхээ урд  нэг суулаа . Өмнө нь би энэ ширээн дээр конкурсанд бэлдэж их суусан, харин өнгөрдөг зун нөүтбүүкний дэлгэц ширтэхээс өөр шалтгаанаар суусангүй. Залхуу болсон юм болов уу? эсвэл зорилгогүй болчихов уу?

Их сургуульд 3 жил хэнэггүй гэгч нь сурчихаад одоо харамсаж суух гэж. Өөрөөсөө ичиж байна. Дараа хэзээ нэгэн цагт хичээл орж байсан багш нартаа онцгүйгээр дурсагдмааргүй л байна . Надад  ахиад 1 жил хагас байна. энэ хугацааг ашиглах хэрэгтэй. хэрэв би үнэхээр ухаантай байсан бол өмнөх жилүүдэд яагаад ийм хэнэггүй, залхуу, нахаалны байв аа… өнгөрсөн хугацааг нөхөж болдоггүй, гэхдээ ирээдүйн хугацааг одоо нөхөөд байвал ирээдүйн “Би ” өөртөө баярлах болно.

Зурагтаар Чингис Хаан кино гарч байгааг бас ээжийн хурхирхыг би сонсож байна. хэсэн хугацааны дараа унтахуу эсвэл дараа долоо хоногийнхоо даалгаврыг одоо хийхүү?????

Би хэзээнээс би болсон юм болоо … Ямартай ч энэ амьдралын эхлэл нь яг хаана вэ эр эс эм эс хоёроос уу? ээжийнхээ гэдсийг өшиглөж эхлэсэн цагаас уу? хэл орж эсвэл амьдралын талаар эргэцүүлэх болсон үеээс юм уу ? Хэнд ч хамаагүй асуудал надад хамаарагдах үед би сэтгэж байх болно . Төгсгөлтэй нүүр тулаад зогсож байхад ч би оршиж л байна.

Leave a Reply

