би гэж …

Миний  хэн бэ гэдэг чухал биш байх, гэхдээ миний хэн байж , хэн байх нь надад сонирхолтой юм шүү  . Би байдаг л нэг 3р курсын оюутан .  Даруухан энгийн зүйл сонирхдог ч хааяаа эсэргээрээ байх нь бий. Дотор минь 2 хүн суучихаад надад заагаад байнуудаа гэмээр . Миний амьдралд ахиад хэдэн өдөр байгаа бол ? тэр өдөр бүрийг би санахгүй ч өдөр шиг өдөр байсан тэр хэдэн зураглалыг би нүднийхээ цаана хадгалчихсан, 5 өдрийн дараа 19 хүрэх ч гэсэн ямар бэлэг авах бол гэсэн бодол бас юу хийх вэ гэсэн бодол алга. Ээжийн хийж өгсөн хоолыг идээд өдөржингөө гөлөрч хэвтэнэ. Одоо миний дуртай кино гарч байна the perks of being wallflower, энэ киноны гол дүр Чарли надад таалагддаг. Би магадгүй тиймэрхүү хүн сонирхдог байх. өмнө нь би нэг блог нээгээд баахан юм бичиж гардаг байсан харин энэ блогийг 30 минутын өмнө нээсэн болохоор юу бичихээ мэдэхгүй зүгээр л өөрийнхөө талаар бичиж байна. Би гэрээс гарах дургүй. Бас хүмүүстэй харьцах харьцаа маань их сонин болохоор сонин сэтгэгдэл үлдээдэг байх гэж боддог .Дараа нь найзууд болсныхоо дараа анх хараад юу гэж бодсон талаар асуухад тийм ч сайхан юм хэлдэггүй болохоор би тэгж бодох болсон. Зурах үнэхээр дуртайгаа би мэддэг. гэхдээ нэг л юу зурахаа мэддэгүй бас онцгүй хэдэн дүрс л зурдаг болохоор хүн амьтанд хэлээд байдаггүй ээ . Шинэ цагаан цаас хараад цэг тавихаас өөр юу хийхээ мэддэггүй.  Олон хүн бужигнаж хөгжилдөж байгаа газар би гунигтай болж харин  нам гүм газар би ямар нэг хөгжилтэй юм хиймээр санагдаж инээд хүрч эргэн тойрны хүмүүсийг элдвээр бодож инээдэг  . Би илүү ихийг бичих болохоор хэрвээ чи энийг уншиж байгаа бол энийг  хааяаа нэг шалгачихаж байгаарай. Баяртай.

One thought on “би гэж …

Leave a Reply

